’t Is weer hét moment om aan Appels Korfbalclub te denken, want ze hebben het verdomme keihard nodig. De Black Friday-gekte is al helemaal losgebarsten dus ga maar loco in je aankopen en vergeet vooral Appels Korfbalclub niet te steunen via Trooper.

Bij Coolblue en Bol.com zijn ze er vandaag al aan begonnen! Bol.com zet elke dag een andere categorie in de kijker en bij Coolblue gaan ze meteen voor de strafste deals van bij het begin. Maar let op: op = op, dus ‘t leven is dus aan de rappe.

Maar ook andere Troopershops zijn al op de Black Friday-trein gesprongen. Wij hebben alle kortingen op 1 pagina verzameld, dat bespaart jou alvast wat tijd, hé. En we hebben onze tenen uitgekuist want we houden die pagina constant up to date, begot!

Appels Korfbalclub steunen én een koopje doen, ik kan dat!