Geachte (toekomstige) sponsor,

Dankzij de inzet van heel wat enthousiaste sporters en vrijwilligers is Appels Korfbalclub vandaag een bloeiende en groeiende sportclub in de Denderstreek.

Om deze tendens te kunnen verder zetten, hebben we echter financiële middelen nodig. Onderhouds- en verbeteringswerken aan onze accomodatie, aanschaf van nieuw materiaal en de opleiding van onze jeugdleden zijn maar enkele voorbeelden waarin wij continu moeten investeren. En hiervoor zoeken wij enthousiaste sponsors.

Sponsoring komt natuurlijk niet van één kant, ook wij hebben iets te bieden. Via moderne communicatiemiddelen kunnen wij uw firma in de picture zetten. Wij staan open voor elke technische en praktische haalbare samenwerking welke voor uw firma en onze club een win-win situatie zou kunnen betekenen.

De impact is zowel lokaal als regionaal. In de omgeving van Dendermonde is onze club goed gekend. Onze teams spelen in de nationale competitie en ontmoeten tegenstanders uit de regio Antwerpen, Aalst, Gent, Vlaams Brabant, Limburg, ...

Kies sponsoring op uw maat. Steun onze club met visibiliteit of materiaal of wat voor u het meest haalbaar is. Door onze vereniging te sponsoren profileert u zich als sportvriendelijke firma. In het sponsordossier vindt u een overzicht van mogelijke sponsorformules.

U kunt er mee voor zorgen dat 180 korfballers hun sport kunnen beoefenen in optimale omstandigheden en tegelijkertijd fiere ambassadeurs zijn van uw firma.

Alle informatie over onze club vindt u op deze website.

Mocht u vandaag of in de toekomst geïnteresseerd zijn om onze club te steunen, dan zijn wij graag bereid hierover met u te praten. U mag ons hiervoor steeds contacteren:
voorzitter@korfbalclubappels.be

Yves Verschraegen - voorzitter